Egoboost

Alltså, jag känner verkligen att det är jag samtidigt som det inte är för utlämnande! Det är helt otroligt att du greppat en sådan komplex historia på rätt sätt. Du har verkligen förstått varenda känsla!

Detta skriver en källa till mig som läste reportage-utkastet om sig själv i dag. Jante är min vän, men efter att ha fått nästan exakt samma reaktion från x antal källor känner jag att det är dags att ta åt mig. De har anförtrott mig några av sina mest intima känslor och hemligheter, och tycker jag förvaltar dem bra. Det gör mig så sjukt glad!

One thought on “Egoboost

  1. […] Det är en konst att intervjua. Jag sätter verkligen en ära i att försöka komma så nära mina källors egna berättelser som bara är möjligt när jag skriver min reportagebok, och för det mesta går det väldigt bra. […]

Kommentera

