Sasha går (nästan) alldeles själv!

Hej alla!

Jag förstår inte riktigt varför, men ibland säger mamma att jag har blivit en månad gamlare, och då vill hon att jag ska skriva här. Okej säger jag då! Det är kul att prata med mina fans därute.

Jag har nästan lärt mig att krypa. Om jag bara övade skulle jag kunna göra det imorgon, men det vill jag inte. Krypa är ju jättetråkigt! Har du någonsin sett en mamma och pappa som kryper? Nej just det.

Att sitta är kul, ibland.

Ibland är det okej att sitta upp såhär. Men inte alltid. Jag har nämligen hittat nya grejen: att stå och gå!

Sasha 7 månader (4 av 6)

Jag går och går och går och går. Men inte tillräckligt, mamma och pappa får ont i ryggen långt innan jag fått nog. De tror det måste hålla mig i handen. Hah! Jag kan minsann gå utan stöd. I smyg. Se bara så stadigt jag är på foten! Mamma säger att jag går som ett fyllo med fyra promille i blodet. Jag vet inte vad det är, men att det är en vuxen har jag förstått. Jag går alltså redan som en vuxen fastän jag är nästan nyfödd!

Kommentera

