Jag kan säga prrffjt! Kan du?

Morsning korsning!

Jag har hunnit bli supergammal! Imorrn fyller jag fem månvarv. Det är kul att växa, jag tänker fortsätta med det ett tag till.

Jag har fått en ny favorithobby. Jag säger ”pfffrfrt” med tungan utsträckt, och så blir det en massa bubblor. Mamma och pappa blir mycket glada när jag gör så. De säger att jag har lärt mig att prutta både med rumpan och munnen. Men så fort som mamma tar fram kameran slutar jag att säga ”prrfjt”.  Hah! Jag kan minsann inte fångas!

Igår var det Fars dag. Då ska man tydligen vara extra snäll mot Far, vem nu det är. På bilden ligger jag i alla fall och kliar pappa i håret. Det var mysigt.

One thought on “Jag kan säga prrffjt! Kan du?

  1. leonard skriver:

    Fast Sasha nu har du skrivit dety på bloggen så nu vet ju alla iallafall trots att din mamma inte lyckats ta bilder. Het tips för framtiden är att om du inte vill att ditt betenende ska fångas så ska du inte lägga upp det på bloggen. Lycka till med dubbel pruttarna!

Kommentera

