Så enormt mycket radio

Jag har inte gjort mycket annat än att ägna mig åt Radio AF de senaste dagarna. I lördags var det 30-årsjubileum för Europas näst största studentradiokanal (vi alltså), och jag kom inte hem förrän en bit in på söndagen. När det var dags för dans åkte glowsticksen fram. Som framkommer av bilden nedan ÄLSKAR jag glowsticks och dans.

På måndagen klippte jag grejer till en kommande sjukt stor sak som jag kommer avslöja lite senare. Igår teknikade jag och snackade i Radio AF:s egen USA-valspecial mellan 23 och 01 och kom hem både jättetrött och superspeedad och förberedde dagens I Vaginan-sändning om plastikoperationer och kroppsmodifiering… Nu är den sändningen slut, men radioveckan är inte slut förrns imorrn klockan 20-21. Då blir det Mot bättre vetande på tema val, och då kommer ni bland annat få höra om alla möjliga sorters republikanska våldtäkter. Det blir fett!

Kommentera

