Beviset för att jag har varit på Bokmässan

Enligt min mor har man inte varit på Bokmässan om man inte har sett Jan Guillou. Vilken tur att jag ramlade på just honom på Bokmässans sista dag. Annars hade ni ju inte trott på att jag varit där!


Ovan nämnda evenemang var i alla fall ett utmärkt tillfälle för Sasha att träffa sin släkt på mödernet, och för mig att övningsköra och göra av med alldeles för mycket pengar. Och, som själva huvudmålet för resan, att göra en mycket märklig ”avslöjande intervju”. Det är konspirationsteoretiker Julia Lasagne (bara själva namnet är alldeles för bra!) som är i farten och intervjuar/anklagar Kawa Zolfagary, upphovspersonen till Vita Kränkta Män. Jag har inte klippt materialet, men tror att det kommer bli till ett mycket bra inslag till Mot Bättre Vetande. Podden från förra avsnittet ligger förresten uppe nu, och i mån av tid ska jag också klippa ner det så man kan lyssna på enskilda inslag.

Det är förresten otroligt häftigt att  se Sasha levla. Utvecklingen går så himla mycket snabbare när det finns fyra engagerade och utvilade vuxna i närheten istället för två tidvis utpumpade dylika.Vilken dag som helst nu vänder sig Sasha från rygg till mage utan hjälp av några nedförsbackar. Innan man vet ordet av har  vi en finnig tonåring i huset.

2 thoughts on “Beviset för att jag har varit på Bokmässan

  1. leonard skriver:

    Jag spenderade 2000kr mionst det mesta på serie torget. Bokmässan är som knark till en knarkare

Kommentera

