Sasha tipsar: dagens outfit

Tjena! Sasha är tillbaka med lite schyssta stiltips. Idag bestämde jag mig för att köra lite retro, lite vintetsch som det heter på franska. Vågade kombinationer av olika eldiga, klara nyanser på en botten av häftigt brunt. Jag inspirerades av Alexander Bard, det här med kortbyxor och höga strumpor är såååå inne. Jag jobbar på att få samma frisyr som honom också, men det blir liksom fel. Istället för att det växer på hakan får jag hår på hjässan. Tips, någon?

Byxorna är från Svalorna i Lund, omlottbodyn från Tradera och den tjusiga mössan anno 1980 har min gammelfarmor stickat.

One thought on “Sasha tipsar: dagens outfit

  1. Karin Li skriver:

    =))))))) sötis!

Kommentera

