Ultraljudsbild med förklaring

Redan i torsdags kunde jag lägga upp en något suddig version av ultraljudet vi fick hos barnmorskan. Sedan dess har jag försökt förklara för min mamma över telefon vad som är vad på bilden, men hon har verkligen inte fattat. För mig är det här en oerhört klar bild, men jag förstår vad hon menar. Alla andras ultraljudsbilder är rena grekiskan för mig också. Men här är det alltså solklart vad det föreställer, så nu hoppas jag att det ska gå att tyda!

One thought on “Ultraljudsbild med förklaring

  1. […] förra bilden är den här ganska suddig, men jag tänker att till och med en lekman borde se vad den […]

Kommentera

