Vad är detta?

I oktober i år gjorde jag en livsomvälvande upptäckt: jag är gravid. Det var en väldigt svår situation jag hamnade i, för det fanns en väldig massa omständigheter som sade att det bästa var att göra abort, och andra omständigheter som talade för. Utbildad journalist som jag är började jag med att söka på internet efter vägledning, men hittade ingenting. På biblioteket, eller i bokaffärer, fanns heller ingenting. Det finns uppenbarligen ett hål i litteraturen vad gäller det ganska vanliga fenomenet oplanerad graviditet, så idén har formats att göra en reportagebok på temat. Planen är att bloggen bland annat ska fungera som plattform för den boken.

Dessutom går det en miljon olika tankar i mitt huvud. Någonstans måste jag ju skriva ner dem, och varför inte här?

Välkommen att följa och kommentera mig!

One thought on “Vad är detta?

  1. Mr WordPress skriver:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Kommentera

